فروش لوازم خانگی داخلی با پوشش برند خارجی

 رییس انجمن لوازم خانگی ایران گفت: با وجود تولید محصولات خوب ایرانی در بخش لوازم خانگی؛ تنها 40درصد این بازار به برندهای ایرانی اختصاص دارد. محمدرضا دیانی با اشاره به اینکه بیش از 65درصد کالاهایی که به نام لوازم خانگی خارجی در بازار فروخته می شوند تولید داخلی است افزود: تولیدکننده برای اینکه مشتری را متقاعد به خرید کند این کالاها را با برند خارجی عرضه می کند. وی با بیان اینکه خرید برند خارجی با عث تحمیل هزینه پنج درصدی کالا به تولیدکننده و خریدار ایرانی است گفت: زمانی مشتری از کالای ایرانی حمایت کرده که آن را با برند ایرانی بخرد. دیانی با اشاره به اینکه کالاهای با کیفیت دیگر ایرانی هم با نام خارجی فروخته می شود گفت: نبود حمایت قانونی از برند ایرانی و شرایط یکسان تبلیغات برای برندهای خارجی و ایرانی در داخل کشور عاملی برای کم رونقی بازارکالاهایی با برند ایرانی است. رییس انجمن لوازم خانگی ایران افزود: برندهای خارجی در کشورهای دیگر برای تبلیغ در مقایسه با برندهای داخلی باید چندین برابر عوارض پرداخت کنند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس